Naujienos
Kas tai?
Savybės
Pritaikymas
Platinimas
Pirkti internetu
Video pristatymas
Kas naudoja
Atsiliepimai
Kontaktai
rvs

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
Produktai

Atsiliepimai

RVS MASTER - pažangiausia  ir sparčiai plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje  variklių, pavarų dėžių,
reduktorių, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių bei įvairių  mechanizmų   remonto  technologija.
 
Brangus automobilių variklių bei kitų agregatų remontas, kasdien šuoliais brangstant degalų kainoms vis dažniau verčia apie galimybes restauruoti automobilio “širdį” ir kitus gyvybiškai svarbias dalis ekonomiškesniais būdais, pritaikant naujas technologijas. Vienas iš efektyviausių variklių ir kitų besitrinančių dalių – pavarų dėžių, reduktorių, vairo stiprintuvų, aukšto slėgio dyzelinių degalų siurblių, dvitakčių motociklų variklių, bei kitų agregatų restauravimo būdas – unikali Suomijos firmos “RVS MASTER” technologija.
 
Variklio kapitalinis remontas važiuojant automobiliui – neįtikėtina!

Vienintelis Suomijos firmos atstovas Lietuvoje, Panevėžio įmonės „RVS technologija“ direktorius Antanas Pocius, sako, jog RVS technologija yra pažangiausia ir sparčiai plintanti netik pasaulyje bet ir Lietuvoje. 2002 metais Lietuvoje pradėta populiarinti ir šiuo metu įmonės „RVS technologija“ diegiama daugelyje vežėjų ir lengvųjų automobilių parkų technologija verčia į senų variklių remontą pažvelgti kitu kampu.

RVS master technologijos esmė – sudaromas iki 0.7 mm (kartais ir daugiau) storio metalo keramikos sluoksnis ant metalinių detalių sąveikaujančių paviršių (pvz. ant stūmoklio žiedo ir cilindro). Naudojant šią technologiją sąveikaujančių detalių trintis sumažėja 100 – 300 kartų, padidėja variklio galingumas, kompresija cilindruose išauga nuo 4-6 atm. iki 11,5-12,5 atm.(dyz. varikliuose – nuo15 iki 27 atm., nuo 21 iki 32 atm.),  sutaupoma 5-20 proc. degalų (kartais ir daugiau) bei variklio alyvos sunaudojimas nuo 1,5ltr 1000 km. sumažėja iki 0.; sumažėja variklio keliamas triukšmas ir vibracija, 2-3 kartus mažiau teršiama aplinka. Pailgėja   starterio, akumuliatoriaus, generatoriaus tarnavimo laikas. Tai vienintelis būdas kai investicija į automobilio remontą (nebūtinai į seną) atsiperka. Taikant RVS technologiją kaip pav. atremontuoti a/m variklį prastovima tik 15-20 min, po to seka degalų ekonomija nuo 5-20 %, variklio alyvos sunaudojimas 1,5 litro tūkstančiui  kilometrų sumažėja iki 0. Sumažėja variklio keliamas triukšmasir vibracija,2-3 kartus mažiau teršiama aplinka.O kaip lengvai užsiveda žiema! Pailgėja starterio, akumuliatoriaus, generatoriaus tarnavimo laikas.“Galiu drąsiai teigti,jog RVS – tai variklio jaunystės eleksyras.Nemažai vežėjų jau išbandė RVS technologiją ir liko ja patenkinti“,-teigia A.Pocius.

Galima drąsiai teigti, jog RVS master– tai variklio jaunystės eleksyras. Nemažai vežėjų jau išbandė RVS technologiją ir liko ja patenkinti.
Metodika:  į variklio alyvą įpilamas nedidelis apie 10 miligramų specialios medžiagos kiekis, kurioje greta katalizatorių didžiąją dalį sudaro mineralas, randamas tik Kolos pusiasalyje.  Mineralas, pakliuvęs tarp besitrinančių detalių (šiuo atveju tarp cilindro ir žiedo ) sukelia reakciją, kurios metu lydosi ir formuojasi naujas  metalo keramikos  sluoksnis, sumažinantis trintį tarp detalių. Net be alyvos variklis  gali “traukti” dar iki 200 km ir neužstrigti.

Investicijos dėl RVS panaudojimo  atsiperka nuvažiavus automobiliui apie 5 – 10 tûks. km..
 
Pasak suomių firmai Lietuvoje atstovaujančios įmonės “RVS technologija” direktoriaus Antano Pociaus, mūsų šalyje ši technologija pritaikyta jau daugiau kaip 150 tūkst. lengvųjų automobilių ir virš 25000 sunkvežimių ir autobusų, kombainų, traktorių, įvairiems mechanizmams pramonėje. Kai iš “numirusiųjų” prikeliami kombainai, vilkikai, autobusai, kateriai, šienapjovės, benzopjūklai žmonės nuoširdžiai džiaugiasi ir dėkoja, dauguma net savo akimis netiki. RVS master labai pasiteisino ir atgaivinant benzopjūklus, aukšto slėgio dyzelinius siurblius. Panaudojus šią technologiją, benzopjūklų grandinės nesusidėvi ir pačios pasigalanda. RVS master technologija Lietuvoje populiarinama jau aštuoneri  metai, ja vis laibiau pasitiki.Tie, kas pabando, po to ją rekomenduoja ir kitiems. TAI NE TEPALO PRIEDAS !!!
 
 
 

 



Žymės: Variklių remontas, aukšto spaudimo siurblių remontas, variklių priedai, variklio kapitalinis remontas, reduktorių remontas, pavarų dėžių remontas, 2-takčių variklių remontas, Vairo stiprintuvų remontas, Benzino siurblių remontas

 
Visos teisės saugomos @ Svetainių kūrimas STUDIJA RESTART