Savybės

Metalokeramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:
absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus atsisluoksniavimo;
vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir ataušinant;
smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2
trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių)
apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo; Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas).

 

RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:
Kompresija išauga nuo 4-6 atm. iki 11, 5- 12,5 atm.
(dyzeliniuose varikliuose – nuo 15 iki 27 atm. ir nuo 21
iki 32 atm.), Išsilygina visuose cilindruose.
Vibracija sumažėja iki 50%
Tepalo slėgis pakyla nuo 1-2 atm, iki 3-5 atm.
Trinties koeficientas sumažėja iki 0,003.
Degalų ekonomija nuo 5-20% (kartais daugiau)
Vožtuvų hidrokompensatorių triukšmingumas nutyla.
CO ir CH variklio išmetamuose dujose sumažėja 2-3 kartus.
Tepalų sąnaudos nuo 1,5 l 1000 km sumažėja iki 0.
Žiemos metu variklis užsiveda žymiai lengviau.
Nesant tepalo tempimo sistemoje variklį galima eksploatuoti
iki 200km.
Efekto ilgaamžiškumas siekia 100 000 km. ir daugiau.

 

RVS technologijos efektas naujiems varikliams:
Padidėja variklio galia iki 1-3 a.j (kw).
Sumažėja vibracija.
Sumažėja degalų sąnaudos.
Žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.
Padidėja variklio ilgaamžiškumas 2-3 kartus.
RVS-master padėvėtuose varikliuose naudojamas 2 kartus. Po pirmojo
RVS-master apdorojimo, nuvažiavus 400-500 km, atliekamas antras,
Sekantis apdorojimas atliekamas tik po 100 000km.
(priklausomai nuo variklio susidėvėjimo)